Saturday, April 9, 2011

mneruskan langkah

Assalamualaikum smue..alhamdulillah akhirnye dpt jugak aku diberi peluang utk mengupdate blog ni..hehe..dh lme dh aku x update blog ni..aku mmg x pndai nk bina ayt sdap2 ni..tp bace jela ye..aku terpilih utk mewakili putrajaya dlm acare 400 meter & 400 meter berpagar..lthan telah dijalankan selame seminggu di smk pp8(1)..minggu dpn aku akn bertanding dkt stadium mini sri permaisuri kl..perasaan aku bercampur aduk..takut ade..nervous ade..sedih ade..mcm2 ade..jujo aku nk ckp..aku rndu kwan2 aku kt skola..aku rndu suasana dlm klas..aku rndu nk blaja..aku mmg gile2 takot skunk sbb aku dh ketinggalan bnyk dlm pelajaran disebabkan kejohanan ni..tpi x pe..hbis je kjohanan ni nnti aku akn struggle gile2 punye..aku jnji!!..doakan aku tau..tu jela stakat ni..nnti aku update lagi..bye smue..thanks sudi bce..

No comments:

Post a Comment