Saturday, March 12, 2011

Alhamdulillah.

Assalamualaikum..hehe..haaa..psti korunk nk thu kn kputusan nye..(pdahal je)..xpe la kalo korunk x nk thu pon x pe..aku nk bgtau jugak..keptusannye ialah 2 emas 1 gangsa..aku nk ambik kesempatan ingin mngucapkan ribuan terime kasih kpd smue yg mnyokong dan mndoakan kejayaan aku..time kasih smue..berkat doa korunk akhirnye dpt jugak aku dpt pingat ni..Alhamdulillah..



aku nk cter skit la time ari perlawanan tu..pergh nervous sgt3 wa ckp lu ahak..bdak2 skola laen smue psiko gile..aku dh goyang..tpi rileks la..mental je tu..nk diceritekan balek sbelom lari tu..bdak SAS la pling aku mnyirap..berlagak thap dewa..satu putrajaya gak la bengang ngn dieorg..sbelom lari ngn aku..ejek2 aku..perli2 aku..aku sabar je..time lawan tu aku cicit sorunk2..tersenyap..haha..puas hati aku..tpi senyap die kjap je..pstu bising balek..mnyampah la aku..aku sabar..kite kne profesional..haha..aku pon nk ucapkan tahniah kt smue atlet smk pp9(2) yg berjaye mnaikkan name skola..aku bangge dgn korunk..:P bnyk lagi nk citer ni sbenanye tpi x igt la..haha..xpe2 nnti kalo ade mse aku cter la ye..k la bye2 smue..tq..

No comments:

Post a Comment