Friday, December 24, 2010

24/12/2010

ok!
ari ni aku bgun awl skit maklumla ari jumaat..
aku x thu la asl ari ni aku terbawa perasaan aku..ahak
hurm cm bese tgh hari gi smayang jumaat la..
balek je mak aku ajk gi alamanda gi beli tiket wyang..
ntah ape mimpi mak aku gi ajk family aku tgok wyang mlm ni..
lpas beli je aku igt nk balek la..cm bese mak aku die maen trick die..
die trus wt muke selambe die msok carefour dan bershoping smpai 
bengkak lutut aku..tp aku rilek haha..
lpas abis blei brang dapur die..mak aku ambik la ati aku..
die tahu aku x ske ikot die gi shoping..die blnje aku starbuck ngn big apple..haha..aku pon tersenyum la sorunk2..pstu aku balek umah..lpak kjap..igt nk kuar gi jogging petang ni..tp hujan secare tibe2..mmg tetido la aku dlm bilik..smpai maghrib..haha..
smpai pkol 9 je gerak alam balek..sbb wyang start pkol 10..
aku ngn fmily aku tgok cter gulliver travels..cter ni sumpah best..klaka la jugak..best la kalo tgok ngn fmily..wyang alamanda dh upgrade plak..dh ade 3D..masyuk x masyuk la kn..haha..
habis je wyang balek umah tros on9..tu jela cter aku ari ni..bye2..

No comments:

Post a Comment