Tuesday, December 21, 2010

22/12/2010

assalamualaikum..ahaaa..hari ni aku nk cter satu bnde...aku dh berjaye memecah rekod..rekod pling lmbat bgun..hari ni aku bgun pkol 4.30 ptg..aku pnat btolla pun mlm tdi..mmbe aku ajk maen futsal smpai pkol 1..pstu gi menge-teh smpai pkol 3..smpai umah pkol 3.30 pstu tgok cter harry potter..pstu bru tido..pergh punye la rangup..bpak aku mngamuk plak tp aku x sedar sbb aku ngh tido..mak ai..adek aku la bg tau yg bpak aku mngamuk..haha..hurm pstu haa ari ni..dlm pkol 5.00 ptg aku gi maen bola plak..balik je bpak aku sound " ko ni bile nk blaja ni ? " aku terus tersentap dan msok bilik (mcm pompuan je) ahak ..pstu aku gi ambik mak aku kt airport..smpai umah je aku on9...tu jela cter aku ari ni..x bnyk sgt cter sbb aku bgun lmbat haha..tq sudi bce..

No comments:

Post a Comment